Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 15, 2007

Mohammad Saiful Islam hadir disisiku

Posted by Faridatul at 8:51 PM
inilah anak sedara ke-3 aku.. Mohammad saiful islam bin mohd farid (panggilan - saif)

Jam 23:50:17, 14 jun 2007 aku dpt meseg dr yong, kakak sulung aku. Dikabarkan berita gumbira yang menyatakan dirinya dan baby telah selamat. Alhamdulillah. Ketika itu aku dh bayangkan bestnya..esok gak aku nk g jengok diorang sambil berangan nak beli baju skirt yang aku dh usha2 kat kedai baby di pkns...

Aku ketika itu sibuk buat kerja di rumah sambil online. Habis sume member2 aku yang online ku sampaikan berita gumbira ini..seperti mana gumbiranya aku dpt tahu selamatnya kelahiran umar (anak sulung adik aku, skrg dh 2 pun ..heheh)

Tapi kemudiannya mak aku tpon mengatakan kakak aku dh selamat bersama baby boy..terkejut aku..ha'ah..td lupa nk tanya baby boy or girl.. tp ari tu kata scan nmpk baby girl..adus..sedey nya.. nmpknya angan2 aku nk andam anak sedara aku ni tak leh..kang jd lain plak..

15 jun 2007 (jumaat) - ade kelas MIS smpai kul 11. time 4 quiz..aku dh buat soklan.. so..tuk collect paper tu aku minta iza tolong amikkan.. aku terus chow amik dilah kat umah n terus g trolak, perak.. perjalanan dlm 2 setengah jam gak la dr bangi. dlm tmpoh perjalanan dlm kul 1ptg aku dpt call dr k huda suh balik ukm gak sebab nak siapkan report final projek padi yang 2 tahun lepas. kena ikut format baru. tension jek aku. tp aku abaikan jek. kalu buat ari ni pun bukannya leh siap..nnt2 la smbg minggu depan..

dlm kul 1.30ptg smpai la aku kat umah akak aku ni. tak sabar2 nak jenguk anak sedara sulung kakak aku. Cutenye... putih.. x cam ayah dia..heheh..muka dia pun x ade iras cam mak ayah dia..cam iras adik aku..fadzli plak..

walaupun tak puas jenguk dan main ngan anak sedara aku ni, kul 3 tu aku terpaksa balik gak. mlm tu ade janji ngan adik angkat aku plak tuk brainwash adik aku yang kat kuis ni..cam2 hal. pening aku.. ikutkan hati nak tido jek kat sana.. tp takpe... akak aku kata nnt nak pantang kat umah mak aku..hehehe..best2x

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea