Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 23, 2011

Bebanan yang menduyun-duyun

Posted by Faridatul at 9:59 AM
Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Alhamdulillah, akhirnya dapat jua aku menaip dalam ruangan blogku ini walaupun banyak idea benda yang nak dikongsi bersama minggu lepas tetapi apakan daya, masa tidak mengizinkan.

Pagi ini dapatlah aku berkongsi serta meluahkan sedikit perasaanku ini.. hehehe.. cam apa jek luahannya. 2 minggu yang memenatkan. Alhamdulillah kelas aku pun minggu lepas dah berakhir berbanding rakan2 ku yang lain kerna makmal yang mereka handle walaupun jumlahnya tidaklah seperti aku tetapi makmalnya mereka adalah selang seminggu jadi ada lagi tuk minggu depannya. Aku bersyukur kerna kesibukan minggu ini langsung tidak mengganggu pengajaranku walaupun semua assignment dan ujian makmal masih tidak bertanda.

Harapnya minggu ini dengan habisnya COPPA dan Hari Terbuka FTSM, dapatlah aku meluangkan masa untuk menanda markah assignment dan ujian makmal dan memberi markah mereka pada awal April. Kalau diikutkan jadual yang telah diterima, pelajar2 TC1013 akan menghadapi peperiksaan akhir pada 13 april, TS2023 pada 14 april, TU3253 pada 20 april dan akhir sekali TC2273 pada 28 april. Semoga mereka buat yang terbaik semasa peperiksaan nanti.

Hari Terbuka FTSM akan dirasmikan oleh dekan pada esok jam 9.30 pagi. Debar plak rasanya sebab aku diamanahkan untuk perasmian dan sambutan dengan bersama beberapa ahli yang lain. Walaupun bukan aku yang buat montaj tersebut tetapi aku kena pastikan montaj dan perasmian nanti berjalan lancar. Masalah yang timbul pada hari tersebut sedikit sebanyak akan menjejaskan reputasi aku, rakan2 dan fakulti kerna kami telah menjemput beberapa sekolah dalam perasmian nanti.

Aku mengharapkan dan berdoa semoga program esok berjalan lancar. Walaupun ada beberapa masalah dari segi teknikal dan program yang tidak akan berjalan seperti dirancangkan tetapi harapnya program lain boleh cover untuk program2 tersebut. amin....

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea