Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 30, 2011

Tak mau Makan nasi!!!

Posted by Faridatul at 1:00 PM
Semalam cek kandunganku sudah seberat 2.8kg. Alamak!! kandunganku baru sahaja 35 minggu dah seberat itu.. minggu lepas hari rabu cek baru jek 2.245kg. Tak sampai seminggu berat kandunganku sudah melebihi 500g. Maklum la beberapa minggu ni asyik ada kenduri sahaja. Selera pun bukan main lagi skrg, berselera sungguh.

Ingatkan aku sahaja yang naik berat badan secara mendadak TETAPI kandunganku pun sama. Naiknya mendadak.. Kalu boleh tak mau la terlalu besar sehingga terpaksa menjalani pembedahan..

Patut la skrg ni pergerakan kandunganku skrg terasa sakit sket sbb dia pun dh besar dan mungkin pergerakannya terbatas.. heheheh.. itu andaian aku le...

Apa-apa pun plan aku dlm 3 minggu ni tak mau makan nasi. Dh bgtau pada suami tercinta sbb dia yang suka makan nasi.. aku follow jek... huhuhu... Hopefully dia mengerti akan perasaanku dan mengikuti plan yang aku aturkan ini... hehehe...

Bukan apa byk artikel yang aku baca mostly berat badan naik mendadak disebabkan pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi dan roti putih... :-(

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea