Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 6, 2012

Kenduri kawen mat tek...

Posted by Faridatul at 10:58 AM
Sabtu lepas ada kenduri mat tek.. mak tek ni anak yatim piatu.. dan rapat ngan adik beradik aku.. tak sangka dh kawen rupanya budak ni.. huhuhu.. panggilan abang long tuk adik aku ein tu bila la plak nak kawen.. tinggal dua orang jejaka adik aku yang tak kawen lagi... yang adik bongsu pompuan  tu masih belajo so kalu bab kawen ni, biar dulu.. habiskan belajo dulu huuhuhu

ni gambar sepanjang majlis tersebut.. kirenya kiteorg ni dr rombongan pihak lelaki..  tukang ambil gambar ni pun kawan adik.. sume2 ni kire rapat la ngan keluarga aku.. maklum la mak pun suka melayan dan suke mengangkat2 anak angkat ni.. ngeee...

~~ SEMOGA PENGATIN BAHAGIA KEKAL SMPAI AKHIR HAYAT.. ~~

Pengantin malu2 kucing plak :-)

ini la bonda ku yang cantik dan isteri juru kamera .. hehehe

gambar isteri dia aje la dia amik (khas pada juru kamera )

yong, ateh dan aku.. yong tu tunggu masa jek nak meletup.. huhuh :-)

one happy family :-)
  menunggu ketibaan pengantin perempuan

geng2 adik aku... yang biru tu adik aku namanya shamsul baharin (ein)..  makin diet makin kem... banggg.. huhuhuh ( kecik, paeh, ein, tengku)

luth wafiy yang lasak :-)

perarakan bermula.. sama cantik sama padan :-)

di atas pelamin

pertunjukan silat oelh pelajar darjah 4 kalu tak silap dr sekolah sg kertas... 

habis 1 meja ni kami anak beranak duduk.. :-)



muka luth wafiy yang calar balar.. hahaha

 ni la juru foko kami :-)



yop menhidangkan makanan tuk anak2nya..



0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea