Pages

Thursday, June 11, 2009

Post Mortem "Majlis Meraikan Graduan FTSM" @ Puri Pujangga UKM

Posted by Faridatul at 10:04 AM 0 comments
Grabbed form Pn zura.. huhhu.. Thanks
28 Mei 2009 @ Puri Pujangga, UKM


Basuh Kereta..akhirnya

Posted by Faridatul at 7:49 AM 5 comments
Aku sebenarnya ada hajat nak basuh keta tetapi bukan la dalam minggu ini. selasa yang lepas, kereta mengalami masalah yang kronik. dah 2 kali mati waktu nak start enjin. Jadi aku pun nk bawak ke workshop yang biasa aku bawakan untuk kereta cik dilah ini.

Pada hari tersebut jugak la aku basuh kereta. Itupun setelah di puji yang teramat pujian dari 3 orang, pujian yang teramat menyentuh jiwa raga sehingga menyebabkan aku membasuhnya dan akan pastikan kereta dalam keadaan comel.. huhuhu (boleh ke??)


pujian1 - di ketika di opis. ber ym dengan member dan memaklumkan padanya terpaksa berhentikan perbualan untuk baiki kereta.

"lepas habis baiki kereta g la cuci sekali, bersih beno tgk keretanya...". Adusss!!

pujian 2: taukeh yang membaiki kereta

"ai ya sayang... berapa lama itu kereta tarak basuh", sambil bersin2 dia ckp kat aku. Adus!!!!! untuk kali kedua.

pujian 3 : orang yang memcuci kereta

"bagusnya... suka simpan sampah dalam kereta. jimat sampah kat luar...". Hampeh tul. Tapi sebb dia buat lawak, aku pun tak kesah.

"warghhh...teruk sgt ke keta ni".. mmmm.. Dh siap basuh, aku polish lagi kereta kat rumah hampir sejam tau sehingga berkilat. pastu keesoknya, aku lap lagi pakai towel lembap setiap kali balik kerja. moganya kerajinan aku mengelap kereta biar la kekal.. wakakaka

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea