Pages

Thursday, February 28, 2013

Minggu Mesra FTSM (25-28 feb)

Posted by Faridatul at 10:49 PM 0 comments
Sempena Minggu Mesra FTSM, aku telah join beberapa pertandingan dan juga turut turun menyaksikan pameran dan gerai2 yang dianjurkan oleh pelajar tanda sokongan atas aktiviti yang mereka lakukan..

so dua kali aku bawa wafiy ke fakulti. pertamanya sbb aku join sukaneka dan kumpulan aku mendapat tempat kedua. Manakala xplorace terpaksa dibatalkan sbb hujan lebat tak berhenti. Padahal ketika itu aku dh bawa wafiy ke fakulti. so apa lagi wafoy pun menjelajah fakulti dan bukan main sonok lagi dia...

wafiy di fakulti ummi

hadiah hamper tempat kedua... walaupun hadiah tak seberpa tapi yang penting kami semua sonok 

wafiy membebel pada aunty ina.. atau wafiy kena marah ngan aunty ina.. aku pun dh lupa.. huhuh

Tuesday, February 26, 2013

gelagat luth wafiy

Posted by Faridatul at 10:45 PM 0 comments
gelagat luth wafiy ketika aku terjumpa kupiah pemberian tok tehnya dan memakainya di kepala wafiy...




Sunday, February 24, 2013

wafiy mengigit abi di restoren abdullah chan

Posted by Faridatul at 10:41 PM 0 comments
Dah lama tak makan masakan ala cina... so apa lagi ke restoren abdullah chan la nmpaknya...

wafiy meminta menyusu dr abi

wafiy menunjuk bakat mengigit pada abi.. terkejut abi smbil menarik jari yang digigit wafiy

muka tak bersalah aje budak ni... ish2

hasil gigitan wafiy

inilah afu jepun sizling... sedapppp

tom yam kat sini aku tak syorkan.... tak memenuhi selera tekakku...

ni yang paling aku suka.. nyum2

yang licin ni tentulah kailan ikan masing... huhuhuh

Thursday, February 21, 2013

pembentangan kik fakulti

Posted by Faridatul at 10:34 PM 0 comments













Sunday, February 17, 2013

seminar keluarga bahagia ummah sejahtera

Posted by Faridatul at 10:27 PM 0 comments







Tuesday, February 12, 2013

santapan makan malam

Posted by Faridatul at 10:08 PM 0 comments
lebih puas hati rasanya buat sendiri... semuanya hasil dari semula jadi.... kentang putar tu aku lenyek kentang dr dapaur setelah direbus... nyum2.... 

ni lah hasil makan malam demi meraikan besday orang tak sihat.... puas hati makan kat rumah dgn tanga air sendiri :-)



Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea