Pages

Sunday, August 5, 2012

Wafiy dan abi berkupiah baru

Posted by Faridatul at 9:40 PM
5 Ogos 2012, Ahad : Hari ni merupakan hari yang teramat penat sekali. kami sekeluarga ke banting kononnya nak beli kerepek pesanan dari ibu mertuaku. kalu kerepek sekampit kecil mau aje aku beli kat warta bangi atau mana2 aje tetapi mak mertuaku pesan 1 bundel besar untuk diberi kepada jiran yang anaknya nak bernikah 1 september nanti...

Tapi sayangnya kerepek ubi, pisang, keladi semuanya dah takde. semua edai habis takde stok yang tinggal hanya kerepek yang berasaskan tepung.. setelah itu kami pun ke pekan banting untuk membeli peralatan farihah yang akan masuk belajar 2 sept nanti. Sambil2 tu sempat la mencari kupiah untuk abi dan wafiy :-)


0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea