Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 9, 2012

Makan2 di Restoren Putera Ayu, Kg Jawa

Posted by Faridatul at 9:47 AM
9 Okt 2012 [Selasa]
kirenya sudah agak lama aku tidak mencoretkan any word dlm blog ni sbb rasanya buka aje sem kesibukan aku tahap gaban.. dr masuk aje keje sehingga balik ada jek keje yang sepatutnya list nk habiskan terpaksa tangguh tuk esoknya.. dengan eklas yang byk dan subjek kali ni 4 subjek tak termasuk kelas fep menyebaban aku betul2 sibuk giler.. kawan2 pun kalu tolak pintu opis mesti berkunci dan bila ajak mkn lunch mesti aku tolak..

tiap2 hari balik aje keje mesti sakit kepala sbb makan tuk breakfast aje.. nk beli tuk lunch mcm x sedap so kononnya boleh mkn kueh2  baki dr raya lepas.. tp masuk aje kul 4 angin dh serang kepala.. huhhuh...

minggu lepas baru berkesempatan balik rumah mak aku di selayang. rasanya masuk 3 minggu la tak balik selayang.. hehehe... pastu atok dan opah rindukan wafiy.. hehehe..

sabtu lepas sempat la g melawat ila dengan anak kedua mereka bernama nurul az-zahrah. lepas tu terus shoot ke ppum melawat mak we.. disebabkan wafiy tak leh masuk wad, terpaksa aku dan suami bergilir. dari jam 6 kami smpai sehingga la tamat masa melawat dlm jam 8 lebih kurang setelah semua selesai solat magrib di floor yang sama denganw ad makwe..

ahadnya pula kami dipelawa oleh ayah chik katanya ada doa selamat. ingatkan angah yang nk bertunang sebab siap pesan dtg sebelum masuk zohor sbb program nya waktu zohor.. aku plak ada program lain pada paginya di gombak so terpaksa la dtg lewat. dlm kul3 baru sampai di rumah ayah chik.. samapi aje depan rumah tgh ada meja2 dan gambar adam ahnaf berusia setahun.. laaa.. sambutan harijadi adam rupanya.. denagn tidak membawa apa2 hadiah tuk adam aku bebel2 pada ayah chik.. hehehe..

ptgnya samapi aje rumah etrus mak bekalkan makanan tuk anak kesayangannya yang sedang belajo di uitm shah alam. kami pun bergerak ke shah alam dengan bekalan duit poket dan makanan dr mak dan kenduri ayah chik. smpai di sana, ateh nk juga aku belanja dan bawa dia keluar uitm. katanya bosan.. sabau ajelah.. kami [pun bergerak ke kg jawa dan mkn di kedai putera ayu. not bad la mkanannya tapi aku betul2 kagum dengan facility yang disediakan.. surau walaupun muat untuk 2 orang tapi cukup selesa dan cantik dr pandangan mata. begitu juga dengan toilet. baik dari ruang makan, ruang toilet dan ruang suarau semuanya dr interior design cantik gilos... mengkagumkan.. so kalu nk mai mkn dan nk selesa solat dan ke toilet aku syorkan kat sini la... :-)

ok la... nk smbung wat keje plak.. bye..

tatapan mata ....

kew tiou kungfu


bihun tomyam

udang goreng tepung


dik wafiy makan bubur opah masak.. dh habis smbung pula makan udang goreng tepung.. ish2



0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea