Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 28, 2013

Minggu Mesra FTSM (25-28 feb)

Posted by Faridatul at 10:49 PM
Sempena Minggu Mesra FTSM, aku telah join beberapa pertandingan dan juga turut turun menyaksikan pameran dan gerai2 yang dianjurkan oleh pelajar tanda sokongan atas aktiviti yang mereka lakukan..

so dua kali aku bawa wafiy ke fakulti. pertamanya sbb aku join sukaneka dan kumpulan aku mendapat tempat kedua. Manakala xplorace terpaksa dibatalkan sbb hujan lebat tak berhenti. Padahal ketika itu aku dh bawa wafiy ke fakulti. so apa lagi wafoy pun menjelajah fakulti dan bukan main sonok lagi dia...

wafiy di fakulti ummi

hadiah hamper tempat kedua... walaupun hadiah tak seberpa tapi yang penting kami semua sonok 

wafiy membebel pada aunty ina.. atau wafiy kena marah ngan aunty ina.. aku pun dh lupa.. huhuh

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea