Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 9, 2013

Makan2 di restoren halia, sime darby convention centre

Posted by Faridatul at 11:07 PM
Aku ada beli voucer dr groupon.com... hege dpt le separuh hege.. just call tuk wat reserve then dtg print aje voucher.. sampai sana... aku telah diberi meja untuk 2 orang... makanannya boleh tahan tapi paling best shushinya suamiku kata sedap... aku tak mkn so tak tau sedap ke tak... huhuhuh

pinggan awal suamiku.. sume diambilnya... hehhee

ini makanan yang ku ambil tuk makan ngan nasi putih... udang masam manis sizling... panas lagi... makan pun sedapppp :-)

ini sup kambing berempah... mmg sedap

sushi yang suamiku kata sedappp bangat

spageti seafood... ok la rasanya

yang ni adalah turkey sizling masak black paper... ntah..aku mcm tak berani nk makan turkey.. huhuhu

makanan ni pun suamiku kata sedap bangat sbb tak bau sket pun hanyirnya

wafiy ngan tangannya yang asyik merayap di pingganku.. huhuhu

ais krim yang sedappp... sume benda aku masuk dlm tu :-)

pelbagai kek dan puding

kueh2 tradisional pun ada...

last sekali makan buah... tp tgk la tangan sape yang merayap kat pinggan aku..mmmmmm

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea