Pages

Friday, May 24, 2013

Hutan Lipur Jeram Toi.. best!!!

Posted by Faridatul at 11:24 PM
Kali pertama aku, abi dan wafiy menjejak kaki ke sini.. abi suh pilih antara dua samada nak ke jeram toi atau ke ulu bendul.. dua2 best.. tp aku ckp kat abi tak kesah aje... sekali pergi mcm takde orang..debar jugak kot2 tak best ... tp rupanya subhanallah.. best la.. amat sesuai untuk budak2 jugak sbb ada untuk mandian budak2...

kata abi, tempat ni dulu tak sesuai untuk mandi sbb takde air dalam.. tp dh diubah mcm kolam seperti empangan so jadilah ada ruang untuk mandi... lebih kurang gtu la citernya... jom enjoy tgk gmbr...
( tp kalu nk tgk aktiviti wafiy, klik sini )

ini la rupanya pintu gerbang masuk jeram toi

sempat pagi sebelum bertolak aku menyediakan makanan dan air kopi panas... segar betul lepas mandi

wafiy yang lebih seronok.. ummi tukang amik gambar dan jaga barang aje

air terjun.. bestnya kalu dpt mandi kat atas nun

jalan menuju ke air terjun

byk wakaf disediakan... 

tempat duduk pun ada... selesa sgt

wafiy yang enjoy... 

sesuka hati dia nk keluar masuk dlm kolam

ni sebenarnya muka dh mengigil kesejukan.. huhuhu

time abi plak mandi manda 

abi menyelam








0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea