Pages

Thursday, January 20, 2005


:-: Sengal2 Semut Api :-:

Posted by Faridatul at 1:19 PM
Akum...

semalam tibalah aku ke tanah air sendiri. Sepanjang 8 hari di negara orang ni pelbagai cabaran, dugaan dan pengertian di peroleh. Baru lah terasa pepatah orang tua2 "Hujan Emas di Negara Orang, Hujan Batu di Negara Sendiri, Lebih baik di negara sendiri"...membawa pengertian yang amat mendalam.

Ari ni tak dapat nak tulis pengalam yang diperoleh dari negara thailand...chiang mai dan bangkok. Keje bertimbun. Gara2 cuti seminggu. InsyaAllah minggu depan kita akan berkongsi pengalaman yang sya peroleh itu...sonok tak terkata. tapi dalam sonok2 tu terasa betapa untung nye kita dapat hidup di malaysia sebagai rakyat beragama islam.

k lah. setakat ni je dulu. aku pun nak balik kg gak. tunggu adik jemput. nak balik sendiri tak larat coz badan sengal2 lagi. heheheh...maklum la. program padat setiba je kat sana. hehehe....selamat hari raya haji esok. kalu kat thailand dah raya dh hari ni.

bye. wassalam.

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea