Pages

Friday, March 18, 2005


Cuti-Cuti Sekolah

Posted by Faridatul at 8:22 AM
Assalamualaikum sume


Semalam kakak ku dan adik ku datang umah.

Biasa lah kan. Time waktu cuti ni la kakak ku yang mengajar di sekolah agama kat jeram bleh balik umah. Duk di rumah baru ni amat membosankan. tiap2 hari ditanyanya aku bile nak balik. so apa lagi.. aku pun ajak le dia (yong) ngan adik bongsu ku (ateh) dtg ke rumah sewa aku ni di bangi ni.


mule2nye ateh tak nak ikut. Alah biasa la, dia tu manja kededek. tak leh penat sket. Kononnye malas naik bus. Aku pun ugut le, dtg sini aku belanja etc. Malu le...orang kampung pun dh biasa naik komuter nikan orang kl tak pernah naik komuter. Bukan nak suh dia sombong ke orang kampung. But at least pernah merasa. tak de la jakun sangat. Walaupun dia tu jenis tak kesah.


Dlm kul 5 ptg, yong dh ateh pun sampai. Ku bawa ke opis dulu coz dh janji nk kemas semula opis yang pindah kelmarin. Dlm jam 7 baru setel sumenye. Perkakas umah sume dh abih. So, aku pun seperti biasa belilah makanan di warung yang biasa aku g, kedai Tok Ku.

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea