Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 25, 2005


Alhamdulillah..menunggu segulung ijazah

Posted by Faridatul at 4:17 PM

Alhamdulillah...



Itulah kalimah yag pertama keluar dari bibirku setelah keluar dari bilik mesyuarat pada hari jumaat bersamaan 22 april (13 rabiulawal) jam 5 petang. Walaupun tahap pening kepala ku menggila masa tu, aku mampu jua tersenyum di sebalik ketensionan yang ada. Biasa lah, mana ade orang tak tensen lepas viva.


Sekarang aku perlu perbaiki tesisku sepertimana yang disuruh. Dan juga perlu menunggu external examiner dari UTM kot kalu tak silap. Kalu kedua2 laporan yang aku peroleh tu telah dapat aku baiki, tak sabar aku nak naik pentas untuk kali kedua.


Moga2nye aku dapat konvo pada tahun ni.

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea