Pages

Wednesday, July 6, 2005


MeeTinG

Posted by Faridatul at 11:15 PM

Hari yang membosankan..Aku ade 2 meeting hari ni. pagi dan petang..
Ketua projek aku nak jumpa aku ngan sorang lagi ra projek ni jumpa dia pagi2. kul 8 kat fakulti dah..adus..kena lah aku bangun awal hari ni...Nak kejar ke fakulti.


Tapi yang aku sedih..kononnye.. aku kena datang sebab ketua aku tu nk tengok progres apa yang aku dh buat. Tapi bila masa aku nk tunjuk..cam tak nak tengok plak..tapi sibuk tanya pasal tesis aku lak..adusss...


Petang lak..gtu gak..tapi yang petang ni ok la sebab sumenya dh setel. pagi tadi pun setel gak tapi awal sangat dia nk jumpa. dah plak tu nk jumpa tp tak tgk pepe..tu yang kecewa sket tu..( 'ayat baik punye..:-)' ) Ni la dugaan hidup bekerja. hehehe.. selalunya paling awal dtg opis pun dlm kul 8.30. tapi mungkin bengang sket sebab minggu ni aku tido lewat kot....


:: MINGGU YANG MEMENATKAN ::

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea