Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 14, 2007

Hak Ku dibela..tapi.....

Posted by Faridatul at 7:29 PM
Sudah lama dinantikan berita yang gembira ini. Tapi gembirakah aku setelah mendengarnya...

Ari ini aku mendapat email dari kak malis. Kak malis ni guru bahasa jepun di fakulti bahasa. Kata beliau, "Hak kite sebagai guru bahasa telah diperjuangan", dan hasil dari meeting yang aku hadir bersama masura mewakili fakulti adalah AMAT memberansangkan.

Walaupun aku dan 4 orang lagi guru di fakulti IT ni bukan lah dikategorikan Guru bahasa tetapi post jawatan kami tetap sama.. sama lah tu.. Guru bahasa jugak la kot.. BAHASA JAWA..Hahahah :-))

Kabar k malis lagi bahawa sudah ade surat pekeliling menyatakan guru bahasa dapat sambung PHD dan dapat cuti belajar. Tetapi mampukah aku!!! Ada sesuatu yang perlu aku usahakan sebelum aku menyambung PHD ku.

Aku pernah utarakan pada abahku tentang sambung PHD setelah aku tamah master dulu..tetapi amatlah dilarang oleh abahku.. Mak aku ok jek. tak de masalah. Dulu aku sepemikiran dengan mak tapi kini ..entahla...

Moga SEGALA doaku dimakbulkan...

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea