Pages

Tuesday, August 4, 2009

Batuk ku menjadi-jadi lagi

Posted by Faridatul at 9:59 AM
Kali ni batuk ku menjadi2 lagi. Semalam kononnya nak posa, terbuka pada jam 2.30 ptg. Sayangnyaaa...

Kali ni batuk ku menyebabkan aku muntah2. Hanya leh makan sket2 jek. Kalu tak alamatnya masa batuk tu mesti muntah.

Bila sebut bab muntah ni.. Rasanya dh hampir sebulan gak aku kerap muntah bile batuk teruk. Kenapa jadi camni ekkk.. Pelik. G check doktor, doktor kata biasa jek.

Ngadu la pada kawan aku ni.. Dia plak risau aku kena H1N1.. dia suh g cek doktor. Ishh.. berapa kali mau g check maaa... Ubat pun tak habis telan sumenya lagi..Dah la aku ni rajin makan ubat.. huhuh.

Semoga kesihatan aku kembali normal seperti biasa. Dah tak sanggup makan muntah.. makan muntah.. macam apa jek.. huhuhu

2 comments:

akmar said...

kak..muntah tu antara symptom H1N1..tekak sakit x?kalo batuk for sure tekak pn merah kan..better akak gi double check kt spital gov.takut doc wrong diagnose..na'uzubillah

Faridatul said...

huhuhuh... tp simptom lain demam kan.. buat sementara ni tak de lagi demam2.. takut la nk g hospital..

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea