Pages

Thursday, November 7, 2013

makan-makan di Restoren Seoul Garden

Posted by Faridatul at 11:34 PM
Ini last minit punya plan. Kononnya tak jadi nk g minggu depan memandangkan mlm ni pun nk paking barang esok ada kursus jumaat hingga ahad di concorde inn klia. Tapi memandangkan cik abang dan yang lain2 kata setuju nk buat gak malam ni aku ikut aje la...

So sebelum magrib kami dh bertolak dan solat di hentian serdang yang petronas yang baru tu. Then lepas solat terus ke mines. Bukan apa, lagi cepat lagi dpt makan lama2. Maklum la nk bbq lagi... huhhu.. kalu sekejap nnt tak puas. Kul 10 mlm aje restoren ni dh tutup. 

So tak mau citer lebih2.. ini la gambar yang sempat di snap. Maklum la aku melayan wafiy yang kejap nk mkn, kejap nk minum, kejap nk main2 kat luar restoren.. mmmm.. so mkn rasa dh byk tapi tak puas sbb tak ngadap betul2... hahahaha.. wafiy la perut terlebih buncit ngan abi dia..  :-)

cik dilah dan cik mar yang jadi tukang masak... hehe

Kali ni kami tukar rasa dr steamboat.. kuah kali ni adalah kimchi soup.. sedap gak... 

cik abang tengah memilih makanan yang hendak di bbq



aku duk menlayan wafiy yang mcm2 kehendak... 

 abi dengan penyepitnya dan wafiy dengan peacenya... hehehe


shushi kegemaran cik abang

 sila2 mkn... perut dh kenyang... boleh balik.... :-)

ini la gambar serba sedikit yang dijamu dalam restoren seoul garden yang tak sempat aku snap... :-)

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea