Pages

Wednesday, November 13, 2013

Reunion bersama rakan2 seusrah..

Posted by Faridatul at 11:54 PM
Alhamdulillah tanpa dirancang menjadi juga reunion adhoc ni. Dapat msg dr k lin isnin lepas mengatakan dia nk jumpa adik2 usrahnya sbb ada kursus di bangi... Dengan tanpa disengajakan aku jemput mai umah dan semua setuju tetapi dengan syarat buat pot luck.. Tiada keupayaan untuk main masak2 kat rumahku.. setakat masak mee goreng, buat air tu boleh la.. heheheh


ni kek yang dibawa oleh pijah... dibeli dr kedai kek Qaseh.. sedap juga keknya.. mmg sedap la...

k lin menunjukkan skill memasak takoyaki... masakan takoyaki ni tak dirancang pun.. tub-tub pijah mai awal ke rumah dengan beberapa perkakasan.. dan minta aku tolong kupas itu ini... so aku dh siapkan bahan2.. tetamu plak la yang masak.. hehehe

mencurah di atas acuannya... 

 mcm rupa kueh cara pun dh ada gak.. huhuhu 

pizza yang dibawa oleh dayah... sedap pizzanya.. ala2 mesian sket rasanya

meh nk promote pizza diatas...

cik suri dengan muffin home made.. nyum2

cik dayah dengan buah2an..

hasil makanan potluck... nyum2

kaum adam takde kecuali anak dayah.. alamak lupa dh namanya... sbb suami ku tak balik kelas lagi so asraf pun terpaksa berjalan2 ke rumah member2 lain dulu... segan kot

cik pijah menabur kepingan sotong kering...

takoyaki yang dh siap 50%

ready to eat... nyum2

dayah bersama husna yang comel
 

stop dulu masak2.. takoyaki ni sedap dimakan panas2.. sementara menunggu kaum adam mai.. kaum hawa / ibu2 mamam dulu... 


kaum adam dh sampai... suami mije, suami dayah dan suami ku baru pulang dr kelas mlmnya

3 dara pingitan sedang menunjukkan skill masal takoyaki


sampai 3 orang gitu nk masak 1 acuan.. huhuh


adegan membalikkan takoyaki... 


dayah juga nk menunjukkan skill di depan  suaminya.. hehe

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea