Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 6, 2013

Bengkel INSAN di Hotel Seri Malaysia, Marang, Terengganu

Posted by Faridatul at 2:44 PM
Kursus Bengjel penulisan dan dokumentasi diadakan di marang terengganu. sebelum tu dh ada pra bengkel di puri pujangga. Mula2 mmg tak bercadang nk g bengkel kt Marang ni sebb baru balik dr kenduri kawen cik mije di besut.  Tapi memandangkan mmg ramai yang dh cancel so hadirkan diri juga memberi sokongan kepada bengkel ni...


Tapi malangnya... masa balik dr bengkel ni wafiy nk berkepit aje ngan aku.. Sampai di bengtong jem gile2 plak.. Patutnya dh boleh smpai di rumah mak aku kat kepong jam 8 malam akhinya sampai jam 11 lebih nak dekat jam 12 malam. Berenti sekejap kat RnR hentian sempah pun beratur lbh setengah jam nk masuk toilet. Aduss...

esoknya aku dh sakit piggang.. Tak leh nk bangun dan diri langsung. Hari isnin tu kena seb baik la masa tu dh petang. Suami aku pun otw nk balik kerja. Tetiba nk angkat baju dr mesin basuh tetiba terasa urat belakang dh putus.. tak leh berdiri.. terpaksa tindih tangan untuk tampung badan.. terpaksa papah dinding ke bilik yang mengambil masa lebih 30 minit.. Air mata berlinangan menahan kesakitan.

Esoknya masa suamiku nk g kerja ditgknya aku nk bangun ke toilet pun tak boleh terpaksa mengambil cuti.. ptg tu sket dr reda kesakitan di bawanya aku ke poliklinik ukm. Dr suggest cari tukang urut yang bertauliah memandangkan aku pregnant semester ke3. sbb dia tak leh nk bg sebarangan ubat kat aku. yang boleh aku telan hanyalah penadol untuk menahan sakit.

Alhamdulillah setelah 3 hari berjumpa doktor atau lebih spesifik hampir seminggu dr mula sakit tu ... sakitku terus hilang. serik betul kena sakit ni.. memang sakit gile la... nk berdiri tak boleh. nak duduk tak boleh.. semua pun tak boleh... terlantar aje la yang boleh....


Wafiy yang g kursus.. huhuhu

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea