Pages

Sunday, April 22, 2007


Singgah sebentar di Bukit Melawati, Kuala Selangor

Posted by Faridatul at 1:32 PM
Balik dr pulau pangkor tu, singgah jap kat bukit melawati. Dulu adik ku ni jd warden asrama bawah bukit melawati ni. tapi baru tahun ni dia tukor, kalu dok leh aku ajak diorang g umah adik aku.. heheheh

Walaupun dh biasa naik ke bukit ni, buat2 la tak biasa. Lain orang yang kite bawak..lain caranya..hehehe.. aku tunjuk kat khusia n fidah pemandangan di situ... Ramai gak orang masa tu.. emmm.. best..best...best...

Turun jek dr situ, diorang ajak minum2. Minum kali ni still disponsor duit collection ari tuh..byk lebih coz kat sana tak buat snokling... dlm kul 6pm baru bertolak balik...

Singgah ke petronas di shah alam tuk solat magrib... dan perjalan diteruskan lagi. Kali ni aku plak drive.. 1st driver dah penat.. heheheh... penat2 dia tu..leh lagi buat lawak2 lawyer buruk dlm kete.. menceriakan suasana gak la...

anta mr za balik umah dia, aku pun terus anta na. janji ngan mije nak g tesco terpaksa dibatalkan... n janji ngan member2 lain nk buat spagetti esok terpaksa ditunda ke ari selasa.

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea