Pages

Wednesday, February 21, 2007


Blok F - ftsm terbakar

Posted by Faridatul at 11:01 AM

Ari ni ari rabu..cam malas nk g keje pun ade..tapi dikuatkan diri gak g keje...Maklum la dh 4 hari cuti..huhuhuhu

Dtg2 jek opis, ina opismate aku bising2 kata ade bau terbakar..emmm..kuat baunya..pc aku ke terbakar.. aku g bilik lain tak de pun bau cam tuh..so...buat2 cam idung anjing...nak bau mana dtgnya bau terbakar tuh...dr satu pc ke satu pc aku bau..tak de pun...

otw nk g ke bilik k wati, tetiba bunyi siren kebakaran..sume terkejut..aku pun terkejut gak la..masing2 bawak laptop kuar. aku tetiba lak berani..suh orang lain kuar..aku sendiri tak kuar.. nk cek lagi mana dtgnye kebakaran tuh.

aku ngan pak arab sebelah bilik aku g cek bilik main suis..perghhh..berasap..bau dia amatlah memeningkan.. dtg la budak pratikal ni tanya pesal..aku bgtau la dia suis terbakar...dia pulak g lari dptkan abang rais..


suis makin terbakar..nasib baik pak arab tutup main suis..kalu tunggu budak praktikal tu alamatnya terbakar la satu bangunan.. Dh cam ok jek..pak arab suh kiteorang kuar sebab bau asap nih bahaya katanya..memang pun..aku dh pening2..

akhirnya dtg la budk praktikal ngan abang rais..tunggu ppp...dtg plak prof dolah...ppp pun smpaii..akhirnya sume selamat...tapi berasap tak terkata la..heheheh...

dlm sejam lebih, leh masuk bilik semula tapi aircond tak leh pasang..nasib baik aku ade kipas sdn. bhd. sian lak kat opismate aku yang lain..nk share pun diorang tak rasa..so..aku pesan kat diorang kalu pening2 dlm kepanasan tuh meh la dtg kat meja aku...

Ari nih aku tak bawak lak cam aku..nasib baik abang phd depan bilik aku nih amik gambo..aku pun ape lagi..kalu dia upload aku nk..nk buh dlm fotopages nih..heheheh

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea