Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 14, 2009

Egg Floss tak menjadi

Posted by Faridatul at 1:42 PM
Eeee.... geram dibuatnya. Egg floss yang pertama kali ku buat malam semalam tak menjadi. Terpaksa aku telan sorang2... Nasib baik buat telur sebiji jek

Ni kalu betul2 nak menjadi mau buat 4-5 kali.. Kalu 4-5 kali tu aku buang masuk perut ku sendiri jadi bertambah "comel" la aku dibuatnyaaa...waaaa... kejamnya kawan aku sorang ni..

Sakit tekak pun ada gak..sebab telur tu jadi serap ngan minyak butter.. Aku ni dh la tak tahan mkn bende berminyak.. waaaaa... demi mu seorang teman.....

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea