Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 19, 2013

Bengkel java sempena pengajaran sem depan

Posted by Faridatul at 11:01 PM
Sem depan sesi 2013/2014 kami kena ngajar 2 subjek programming iaitu c++ dan java. Aku ni dh lama tinggal java so kena la belajo dengan mereka yang mahir. C++ yelah every sem pertama aku ngajar so takde la masalah sgt  cuma nak memahami sintak java tambahan untuk sem depan.

So seperti yang dh plan berbengkel la kami di BT8 yang didemokan oleh puan masura sbb selalunya dia yang take over.. so skrg ni pelarasan pengajaran adalah sama untuk semua guru IT so bahagia la sesgt aku rasa sbb every sem aku dibebani oleh subjek yang byk.. walaupun nmpk mudah tp preparation berbeza tp apa boleh buat.. bersyukur pada Ilahi.. huhuhuh... aku pun suka subjek programming ni so tak rasa la terbeban sangat berbanding kalu kena ngajar lab NN huhuhuhu... 

Dlm bengkel java ni puan mas telah ngaja 3 environment.. command prompt, blueJ dan Jcreator. Suamiku biasa guna eclip... kqatanya library eclip lagi byk.. so kalu bertukar eclip boleh la minta suami tercinta ajarkan pula.. huhuhuhu 

Bengkel java separuh hari...tanpa break makan2 atau minum

tenaga pengajar bengkel java... puan masura :-)

peserta yang hadir.. ceria2 sokmo




0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea