Pages

Tuesday, April 29, 2014

Waiz di taska

Posted by Faridatul at 12:49 PM
29 April 2014 - Aku dah hantar waiz ke taska 1 april lagi. Susah kalau lambat2 hantar kang dia dh biasa dengan aku tak mau lak di taska. Itu pun baru 2 bulan dengan aku susu botol dah tak mau minum.. sepanjang waiz bersama ku dalam pantang ada 2-3 kali jek bagi susu botol sbb nak bg minum susu kambing.. itu pun x banyak..

Walaupun gtu.. dengan harapan kat taska ok la nnt minum susu botol. Tapi sayangnya hari pertama hantar ke taska dengan berbekalkan 15 auns susu hanya 2 botol (10 auns) sahaja digunaka itu pun x habis... waiz hanya minum 7 auns sahaja dari mula aku hantar 7pm sehingga 6pm... so hampir sebulan aku hantar taska nmpk susut berat badan waiz.. Berat badan pun tak naik sangat. Masa timbang 2 bulan 6 kh.. timbang 3 bulan 6.2 kg jek.. naik 200g jek sepanjang sebulan tu.. mmg nmpk la susutnya.. dh tak bambam mcm sebelumnya...

so bila aku masukkan cerita waiz tak nk minum susu kat status fb aku ramai yang syorkan puting MAM... sebelum tu aku dh byk guna puting.. nuke ada.. fiffy ada...avent ada... anakku ada... yang x de jenama pun ada.. so semua tak guna.. dh beli tu tu bukan dpt beli 1 biasanya kaau beli tu dpt 2 puting @ sepasang.. so kat rumah tu berlambak puting susu tak digunaan lagi dan tak akan guna.. huhuhhu

Dah beli puting MAM dengan harapan minum banyak.. alahai naik la dr 7 auns ke 9 auns.. takpe la.. asalkan anak ummi minum... huhuhuhu


0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea