Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 28, 2014

Kisah waiz di hospital serdang

Posted by Faridatul at 8:37 PM
harini masuk hari ke 5 aku di hospital serdang menemani waiz. hari pertama masuk aku ditempatkan di wad 5a katil 17,  hari kedua tu mlmnya aku dipindahkan ke wad 6d katil 2. tu menandakan dh x serius dan dh x perlu perhatian terperinci dr doc kalau dh pindah wad ni.

jumaat ptg doc bg harapan katanya hari sabtu boleh balik tp dgn syarat kalau pg esoknya dia cek waiz ok. tp sedeynya pg2 tu aku dh seriau x leh balik  sbb nafas waiz kencang dan berbunyi seperti hari isnin. mmg tepat jangkaan aku doc x bg balik. malah dr 4 jam sekali amik neb jadi 3 jam plak.. aduhai.. ahad pg  iaitu harini,  lagi la doc x bg balik walaupun kurang dh bunyi nafas waiz dr smlm.. doc suh  amik semula neb tiap 4 jam dan nk pantau hasilnya..

harini aku jd cuak bila mana mandi tengahari td tangan waiz yg dicucuk untuk masukkan antibiotik berdarah.., alahai.. x mau la cucuk lagi. hari rabu haritu cucuk tgn kanan..  pastu jumaat pula cucuk  tangan kiri setelah tangan kanan tu dh x leh nk masukkan antibiotik... harini plak cucuk kaki kiri... gara2 tangan kiri berdarah dan air x masuk dh ke dalam salur wayar tu... mmm.., tgn x leh duk diam.. gtu le..,

Waiz yang tetap ceria dalam wad..

staff nurse buat tanda tarikh baru.. huhu


comel je kan ada tangan budak tu nk tunjuk kaki dia.. hehe



0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea