Pages

Thursday, February 17, 2005


mije..oh..mije ~~~~

Posted by Faridatul at 11:11 PM

hehehehe...kawan aku ni manja sket. Hari ni aku dera dia. Tulah nak ikut lagi lagi g kelas malam. Aku dera dia balik lewat. Sebab aku sakit tengah sakit hati ni. Weblog ku tak siap2 dengan sempurna lagi.


Esok ade kelas malam lagi...membosankan. Minggu ni memang klas padat seket. Maklum la semester ni banyak cuti. Pelajar2 pun dah lupa apa yang diajar..maklumlah...banyak sangat makan ketupat, nasi himpit, lemang, kek bulan, limau...dlll...


k lah..nak balik dah ni..semga tido ku dan kalian dibuai mimpi indah..Lupa plak...esok member aku ni nak g makan angin selama 3 hari...ingat2 ke aku ler ..


SEDIHHH.....huwahuwahuwa...nak ikut gak. tapi demam punya pasal tak dapat ikut. td ade appoiment ngan dr rahmah kat PK. hai...di tambahkan lagi ubat yang sedia ada. Dah ler aku ni malas makan ubat.


k lah...chow chin chow..ws

1 comments:

sis_aflah said...

assalamualaikum...
ha tu la ko mije...
lain kali jangan ikut fari tu..
bising2 lagi kang kitorg tinggal ko sorg2 nnt...
hehe..gurau je..jange mare..

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea