Pages

Wednesday, December 13, 2006


Dapat kekasih baru..Kekasih lama menanti...ADUSSHHH

Posted by Faridatul at 9:11 AM

Ermm...


Camne ye nak setelkan masalah ku ni.. pening-pening


Isnin pagi yang ceria, aku bangun dengan hati yang berkobar-kobar untuk bertemu dengan kekasih baru. Dah lama buat temujanji ngan mak ayahnya tapi sayang, tiada kesempatan waktu untuk aku bertemu dengannya dan juga mak ayahnya.


Maka, di hari isnin ketika semua penduduk bumi yang bekerja di selangor mendapat cuti sempena keputeraan sultan selangor. Aku pun mengambil kesempatan ini untuk berjumpa dengannya...Seronoknya hingga tak terkata.


Jam kul 12.30 tghari, setelah mengambil masa 1jam setengah dari rumah ku, akhirnya aku bertemu dengannya di bawah bukit taman melawati. Aduh tak terkata girangnya..begitu juga dengan si dia.


Tapi apa kan daya... kekasih lama ku muncul.. dah plak tu.. terhegeh2 nak kat aku balik. aku dibawanya pergi. Dulu bukan main lagi tak nak kat aku. Aku ni sebelah mata pun tak nmpak. Bila aku dpt yang baru ni, baru mencari aku. Ceh..menyakitkan. Tapiii..... Aku sayang kedua-duanya. Bukannya aku tamak. Tapi kasihku pada kalian tak terkata. Apa daya ku. Jadi aku mengambil keputusan unuk melupakan sejarah lama yang menyakitkan itu.


Aku cium kedua-duanya di dahi mereka... Oh umar dan hamzah.... kalian tetap kekasihku sampai bila2.




Hamzah dan Umar tu anak sedara aku la...jgn silap paham..huhuhu
- UMAR BIN MOHAMMAD SHAWALUDDIN (nama bapak lagi panjang dari nama anak)
- HAMZAH BIN MOHAMMAD SHAWALUDDIN (lepas ni nama apa lak..??? :-) )

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea