Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 14, 2006


Streamyx

Posted by Faridatul at 9:00 AM

Hehehe...



Semalam aku di call oleh telekom mengatakan ari ni nak masuk streamyx.. Tak saba rasanya. Kul 2 nnt aku balik umah kejap sebab kul 3 janjinya nak dtg.



Aku amik pakej yang rm77, unlimited + wireless. Diorang bg 1 access point. Best2. :-) Moganye tak de masalah aku nk guna.


Tapi sebenarnya pc kat umah aku tu dh hampir setengah tahun tak guna gara2 aku ubah kedudukan perabut dlm bilik 6 bulan yang lepas. Biasa la aku ni tak leh tgk bende yang sama. Cepat bosan. Tapi disebabkan malas nk pasang semula wire2 pc tu, aku biarkan saja. Lagipun member sebilik aku ade laptop, so aku guna laptop dia.


Memandangkan nk pasang streamyx kat pc aku, so pg tadi aku pasang semula wire2. Habuk dlm bilik aku, aku bersihkan. Perghhh...Berabuk giler pc aku. Penat. Hampir sejam just tuk bersihkan pc. So...nk balik kul 2 nnt.. nk kena defrag jap before pasang streamyx... huhuhu...best giler. Tak sabar plak rasanya nk godam streamyx. :-)


Kawan aku sebilik ni pun.. lebih2 plak syok nya. maklum la nnt dia leh tumpang sekaki pakai wireless jek. Ni kena charge ni. huhuhu

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea