Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 18, 2006


Oh..Pn Ainon

Posted by Faridatul at 8:17 AM

Salam..


Hari sabtu yang lepas, aku dan 3 orang rakanku yang lain menghadiri kursus penulisan yang dikelola oleh PTS, oleh Pn Ainon sendiri.


Ini kali pertama aku menghadiri kursus PTS dan pertama kali bertemu dengan Pn Ainon. Hehehe..dikesempatan yang ada ini aku tidak melepaskan peluang untuk mengambil gambarnya. Kononnya nk bergambar sekali tapi malu punya pasal..apa boleh buat, aku hanya mengambil gambar dr jauh. Nasib baik duk belakang..leh ambil gambar curi-curi. hehehe..aku harap dia tak perasan.


Aku perasan yang hadir kursus pada hari tersebut bukannya orang seperti aku. Tetapi penulis2 yang sudah masyur dan yang pernah menulis lebih dr 2 buku. Tetapi aku...hehehe..baru nak simpan angan2 tulis buku. Tetapi bak kata Puan Ainon, "Jgn takut berangan, bukan bayar pun. Ada ke kalu kite nk simpan angan2 kena bayar 20 sen"..ketawa aku mendengarnya. Betul jugak!! Diantara yang hadir kursus tersebut adalah M.N.O., M.N.D dan seorang penyair yang aku agak kemuka juga orangnya.


Kursus selesai pada hampir2 jam 5 ptg. Kejap plak rasanya. Aku bercadang lepas ni nk hadir kursus Pn. Ainon lagi. Jom...

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea