Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 18, 2007


Musim layang-layang kembali

Posted by Faridatul at 5:41 PM
Seperti biasa, tiap2 minggu kene balik umah walaupun kena balik kejap...hari ni aku balik lewat sket..sebab aku ade kursus asp.net kat fakulti paginya..so kenalah balik petang.

Ya Allah...terkejut aku...tak pernah jem, jem plak petang tu. mana tak nya kat taman metropolitan kepong tu penuh orang parking berlapis-palis kete...sesak jadinya..musim layang-layang..patut la

Emmm...ingat masa muda-muda dulu..time gini sonok la main layang2. Buat layang2 sendiri..habis lidi penyapu mak aku..aku kerjakan...mengamuk dia..tak leh nk nyapu...ye la nak buat layang2...tak best beli..sonok lagi buat sendiri..hasil kreativiti sendiri..

Tapi zaman sekrg sume beli...tak best la...Kalu ade anak nnt nak ajar diorang buat layang2 sendiri..ish..ish..ishhh..dh simpan angan2 plak tu..masalahnya ingat lagi ke guane nk buat layang2 tu cik pari oiiiii...

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea