Pages

Saturday, March 24, 2007


Bagan Lalang lagiii..k na belanja :-)

Posted by Faridatul at 11:27 AM
Hari yang memenatkan..aku berkejar2 ari ni..janji ngan k na jumpa dia kat tesco kul 10pg nak beli barang2..ikan..ayam dan lain2. Aku dr bangi dan dia dr semenyih. Aku g sorang dr bangi coz dilah byk assigment nk kene siapkan.

Sampai di tesco..mula membeli belah. Abang mie dan anak2 sume ade. Sambil2 beli ikan.. udang.. yaya dlm troli aku nmpk cam dh terlentok. Marah sungguh dia aku x dukung dia..camne nk dukung..brg byk nk beli lg..mak dia tah kemana menghilang ish..ish..ish..biasa la tu k na..dh paham sgt kalu bershoping (..ehem..ehem..ehem..) hahaha..mesti dia maroh kalu dia tahu..

dh penat2 dtg tesco ni, aku beli jugak brg2 rumah yang dh lama kehabisan. Dapur dh seminggu lebih x berasap. Tambahan pula ade cendawan feveret aku..aku amik la dlm 3 paket besar..huhhh..1 paket biasanye rm5++ tapi kali ni ade diskaun dpt la dlm rm3++..sonoknye..leh buat sup sendawan ke..cendawan goreng ke..hehehe

Dalam kul 1ptg baru smpai umah. Alahai janji ngan member kat ampang dlm kul 2petang.. berkejar2 ke sana.. dlm kul 3 baru smpai.. tp orang yang nk jumpa tu ade hal..so dpt jumpa dia kukl 4.30ptg. setel2 ngan dia baru balik bangi..jalan x jem..tp sume kete bawak slow..tension tul...

smpai bangi dlm kul 6ptg. Nasib baik sebelum g ampang td dh perap ikan, ayam, udang..pastu dh agih2kan kerje2 yang lain pada aini, mije, pijah dan khusia..kalu x alamatnya..x mkn la mlm ni..huhhuh..

sampai kat sana..setelah sume ade..baru la start ber'BBQ'. Ni first time bg k na dan lain2 ber'BBQ' kat bagan lalang ni. sonok kata diornag..aku pun tumpang sonok.. K na suh buat lagi dlm bulan 5 nnt..insyaAllah...

Habis ber'BBQ' dlm kul 12 semua bersurai..diorang ni tido kat chalet..aku, mije, pijah n dilah je tido dlm khemah..aini n khusia pun nk tido dlm khemah..so..khemah abang mie diorang guna.. Aku, pijah, khusia n aini stay smpai kul 3.30 pagi..menikmati panorama mlm.. Yang bestnya dlm kul 3.00 pagi aku ternmpk meteor/ tahi bintang jatuh. Rezeki aku kot..sebab yang lain2 tu x nmpk..hehehehe

Tapi sayangnye..ni kali kedua ribut melanda masa aku camping kat sana.. tapi kalu ni menakutkan sungguh. Kul 4.30pagi, angin begitu kencang sehingga meruntuhkan khemah kiteorg... x sempat nk lipat elok2..patah2 besi dia..terus masuk dlm khemah.. angin pada mlm tu terlalu sejuk dan disertakan ujan yang agak lebat... Ni lah pengalaman yang x dpt dilupakan...

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea