Pages

Friday, March 23, 2007


Cybernite D' Equatorial Bangi

Posted by Faridatul at 1:02 PM

Cybernite...emm sebenarnya malas gak nak g...G jugak la coz nak meraikan pelajar2. Apa perasaan dulu kalu pensyarah yang kite kenal tp x dtg meraikan kite...sedey kan ..tp entah lah..zaman dh berubah kot...

Nape aku ckp gtu..yelah, lecturer kurang dihiraukan..programnya pun agak membosankan.. kalu dibandingkan pada zaman aku dulu. Kononnya objektif nak rapatkan hubungan pelajar ngan kakitgn ftsm, tapi aku x nampak kat ne nk rapatkan..

Persembahan pun kalu aku nk komplen kat sini..musti panjang lebar..tak habis muka surat fotopages ni...pepe pun aku harap program lepas ni yang dibuat oleh PERTAMA ok sket dr mlm ni... persembahan tarian yang acap kali tuh kalu ditukar ngan persembahan pelajar dr setiap jabtan ke..ade gak paedahnya...ish..ish...ishh


Aku doakan moga students final year ni sukses bile habis belajar.... dpt keje molek2... Dekan dh tawarkan sape2 nk jd RA...so pe lagi..grab la..mana tau leh ukm sponser buat MASTER...hehehehhe

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea