Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 26, 2009

Journey to Kundasang (23-25 okt)

Posted by Faridatul at 5:20 PM
Dah lama tak g jengjalan... tahun ni la rasanya paling sket aku g jengjalan ngan kawan2.. trip ke luar bangi atas urusan kerja ada la tp tuk joli2 1-2 jek...

Perjalanan bermula dari bangi jam 5.00 petang.. ke putrajaya dulu sbb nak minta kawan tolong hantarkan.. sebab balik nnt jam 12 mlm baru smpai airport..

Flight ke kota kinabalu yang sepatungnya berlepas jam 7.30 delay ke jam 8.10. Tapi bergeraknya rasanya dalam jam 8.30. perjalanan mengambil masa 2 jam setengah. sampai di kk pada jam 12 mlm. 12 mlm disana ibarat 1 pagi di semenanjung.. perut kelaparan sbb last mkn adalah mkn tengahari.. masing2 keroncong.. nasib baik ada kedai di bawah hotel.. dapat la mkn rojak dan aku pesan air teh o sahaja.

Pagi esoknya jam 9.30 kami bertolak ke kundasang.. ini kali kedua aku ke kundasang. Pertama kali menjejak kaki ke kundasang 2 tahun lepas.. perbezaan kali ini cuma ada pesta kubis dan menyebabkan perjalanan makin agak sempit.

Hari ahadnya jam 1.00 ptg baru la kami balik semula ke kk.. Flight balik jam 9.15 mlm. Senpat la nk berjoli sakan membeli belah mutiara.. udang kering.. ikan masin... dll sebagai sevenior tuk family dan sahabat handai di semenanjung...

More pictures : Click here

3 comments:

Ibu Aimy said...

sevenior untuk sahabat handai?? tak dapattttttttt ponnnnn

Faridatul said...

hehehehhehe.... aku tak beli byk pun.. yang lain2 byk la membeli... nnt esok aku bawak ekkk... :-)

ketua geng..from UK...hehe said...

woit..aku nak jugak!!!huhuhuhu

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea