Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 19, 2011

Kek Coklat

Posted by Faridatul at 9:54 PM
Dah lama aku tak membuat kek. Hari ni aku cuti sebab tak berapa sihat. Ala2 bosan habis aku mengemas rumah. Patutnya time gini aku kena rehat tapi biasalah kalu asyik tidur jek lagi sakit.

Bahan2 nak buat kek dan muffin dah lama aku beli. Terdampar jek atas meja. Sebelum suami ku balik aku segera memasak kek tersebut. Nak buat suprise la konon.

Bila dh siap, kek dijadikan santapan malam sambil tgk citer halimah jongang.. hehehe...

Ini la hasil kek aku... agak comot sikit (hehehhe...sebenarnya banyak comot) gara2 nak cepat2 nk tgk halimah jongang... heheheh. Tapi yang penting suami aku kata sedap...

1 comments:

JASA said...

wow...menariknya!kata nak bagi resepi.nak..nak..nak...heheh.jgn mare

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea