Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 30, 2012

Lunch di kedai Gulai Panas Mak Tok

Posted by Faridatul at 12:20 PM
Time lunch semalam keluar nak g econsave coz barang rumah byk yang dah takde.. otw ke sana perut pulak berkeroncong.. aku dan suami mencari port kedai mana yang sedap.

Aku plak baru teringat ada terbaca blog sape tah kata makan kat area jalan reko ni ada kedai udang mee sedap.. tapi udang mee tu mlm aje.. sebab dh lupa nama dan tempat kami redah jek kedai mana yang rasa best.. makanan kat sini not bad.. ada ulam2, ikan bakar dan lauk dia viarasi yang pelbagai... ok la... kena ngan anak tekak aku dan suami...

bila hari ni nk cari nama kedai udang mee tu rupanya kedai yang sama.. sbb aku tak amik gmbar so aku amik gambar dr tuan blog ni.. kira halal la ye.. kredit diberikan pada empunya blog http://adeezroon.blogspot.com/

gambar di malam hari..

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea