Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 7, 2012

Terpaksa cancel percutian minggu ni

Posted by Faridatul at 11:40 AM
Malam tadi aku langsung tidak boleh melelapkan mata. Sebenarnya mata dah dilelapkan oleh wafiy. Biasa la, bile menyusukan wafiy umminya pun tertidur sama. Petang semalam balik saja dari rumah Diana di banting kerna menghantar barang-barang pesanan dari mak mertuaku, kami terus ke Billion membeli sebuah baju sejuk wafiy, maklum la minggu ni kami 5 keluarga nak ke cameron highland ( aku sekeluarga, mak abah + ateh, yong sekeluarga, alang sekeluarga dan fadzli sekeluarga). Maka malam tadi tidak dapat lelapkan mata memikirkan aktiviti2 yang menarik untuk budak2 dan orang dewasa.

Tapi sedehnya, pagi tadi  jam 9 orang BPH call katanya rumah peranginan persekutuan di Cameron Highland tengah dalam renovation dari 1 april sehingga akhir julai. Maka semua tempahan daru April hingga Julai 2012 terpaksa dibatalkan. Sedey tidak terhingga. Aku pun meseg pada semua. Mak dan abah sudah beriya2 hendak ke sana. Anak2 sedara pun sama. aku pun excited juga turut sama sedey. Aku mencari rumah2 apartment yang pernah aku sewa dan mencari rumah apartment lain. Semuanya fully booked. Alahai, nmpaknya tak de rezeki kali ni nak ke cameron highland.

Nak tunggu BPH buka semula sistem tempahan online tuk tahun hadapan. Hopefully dapat book cam lepas guna nama aku dan kakak. Try tuk dapatkan banglo tak pernah berjaya. Asyik dah penuh jek. Bukan apa, biliknya menarik dan murah. So nape nak buang duit tuk sewa bilik mahal sedangkan ada kemudahan yang lebih murah tetapi menarik. Harapnya lepas renovation ni, perkhidmatan bilik lebih memuaskan hati walaupun sebelum ni kire dh ok la juga.. hehehe


0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea