Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 5, 2013

rindu pada wafiy

Posted by Faridatul at 11:32 PM
aku hampir 2 minggu sakit mata... minggu ni saje tiap2 hari kena g hospital hukm untuk buat rawatan buang selaput di kelopak mata... doktor kata kalu tak buang lambat sihat. mak aku plak kata, pakcik haji kawan abah pun pernah mengalami sakit sama ngan aku... kalu tak buang leh buta katanya...

selama seminggu ni wafiy duk ngan opah. bukan apa aku takut wafiy berjangkit dan sian plak nnt dh la tak leh nak hantar taska , aku plak tak leh nk jaga dia. so aku minta mak aku tolong jagakan sepanjang mata aku tak elok lagi..

setiap hari akan ku call tanya kabar wafiy. mak mesti bising berceritakan wafiy yang asyik buat bising ngan pancakar dan tin kosong kat rumah tu, mengemas pinggang mangkuk mak aku, pantang nmpk toilet terlopong msesti dia nak masuk toilet main air dan suka mengigit mak aku... huhuhu.. dan yang paling  aku nk gelak bila mak aku cerita wafy manja dan mengada2.. sekt2 nak nagis..

tak sabar nak jumpa budak kecil ni... ni pertama kali aku berpisah dengan wafiy tuk seminggu... rindu bangat ngan gelak tawanya....

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea