Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 6, 2013

@ fish mahattan

Posted by Faridatul at 3:25 PM
Makan di Fish mahantan berdua ngan suami.. kali ni wafiy takde sbb wafiy di rumah opah.. aku pun baru aje nk baik dr sakit mata... seperti biasa, aku beli vourcehr ni kat groupon.com.. so agak berbalai beli di groupon ni.. sekali sekala apa salahnya.. huhhuh


Ni la rupa Gala Platter

ini kesukaan suamiku... makan ngan roti panas sedapppp....

aku suka ngan sos salad ni.. rasa dia unik

sup ni tak termasuk dlm deal.. tp sbb kawan aku kata sedap sgt so beli jugak la.. hegenya after tax jadi rm8 hengget.. huhuhu

habis suamiku makan... dia kena perhabiskan makanan.. aku dh tak larat nk habiskan






0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea