Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 10, 2013

Pabila Guru IT bercuti

Posted by Faridatul at 9:51 PM
Harini semua kawan sekerjaku bercuti. Maklum la student pun tgh cuti mid semester. dr pagi mereka beronggeng ke alamanda bermain bowling. lepas main bowling shoping di parkson. tapi aku lain pula ceritanya. jam 7 aje bergegas ke hukm untuk appoitment cek mata. biasanya semenjak sakit mata ni aku pergi ngan suamiku tp sebb mata dh ok sket, en suami minta aku g sendiri. ok la.. g sendiri... huhuh

buat cek mata tu kejap aje kali ni tp masalahnya nak balik keta kena sekat ngan keta lain. orang tu masuk gear p..aduhai..mmg tak leh nk tolak la.. dlm lebih kurang 45 minit baru orang tu dtg.. boleh tanya nape ta tolak... aku pun bg la ceramah... geram tul.. seb baik pakcik tua... 

dh sampai bangi plak keta mati di depan taska.. hampir 15 minit juga la aku berhempas pulas nk hidupkan keta. ni masalah bateri. dpt aje hidupkan keta terus aku g kedai silverstone tukar bateri. kena rm210.. huhuhu... dpt aje tukar bateri aku terus bergegas ke alamanda sbb dh janji nk tgk movie sama2 ngan kawan2... huhhu.. seb baik sempat...lepas tgk citer olympus fallen down, kami makan di food court alamanda sebelum balik.....




0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea