Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 7, 2013

Wafiy bersama abang khalil

Posted by Faridatul at 8:44 PM
dah seminggu wafiy ditinggalkan di rumah opah gara2 aku sakit mata. sedehnya tak terkira pabila mlm td sesampai aje aku kat rumah mak , wafiy sket pun tak nak ckp ngan aku. siap nagis lagi bila aku nak ambil dia. bila aku bercakap ngan dia, dia buat tak tahu aje.. tp dengan abi ok jek... buat aku kecil hati.. bila aku ckp2 ngan nada tinggi sket terus jebik nagis.. bila aku buat tak peduli pada wafiy last2 dia pun jebik juga... huhuhuhu... mana satu pun tak tahu.. meninggalkan wafiy seminggu di rumah opah rupanya memberi kesan pada wafiy... dlm hati ada taman.. tak leh sentuh sket mesti muka menjebik dan terus nagis... huhuhuh

keesokkannya pagi2 dia nagis nak susu.. seperti kebiasaan aku nk ambil la pujuk. ku bawa  masuk dlm bilik sbb wafiy tido ngan opah dan atuk... bila aku ambil dia langsung tak nak pandang aku.. bertapa kecil nya hati ku pabila abi datang membawa susu terus dipeluknya abi... aku terus menangis.. tetiba dia tersentak juga tgk aku menagis terus ditegur dan sapa aku dengan tangannya... huhuhu.. td beriya tak nak langsung ckp ngan ummi.. huhuhu

sejak dr itu baru wafiy nk ckp ngan aku.. tp jgn sesekali guna nada tinggi sket atau marah dia ... terus dia jebik dan nagis... huhuhu

ini gambar bersama abng khalil.. abang khalil pun sama ada main2 ngan wafiy..

time wafiy plak main tab

sama2 explorer game dlm tab ummi

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea