Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 17, 2009

Hadiah dari korea

Posted by Faridatul at 11:05 PM
Semalam sehabis saja kelas jam 6.30 ptg, aku terus pecut ke KLIA. Perjalanan sorang dan mengambil masa dalam 4o minit dari bangi. Setibanya disana, aku terus mengambil dilah dan terus pulang.

"Teringin makan makanan masakan bangi", kata dilah. So seperti biasa kami akan melepaskan kerinduan masakan bangi bila pergi merantau di restoren cempaka rimba di pkns. Sebelum makan kami pergi solat dahulu di paras 3 pkns. Jam ketika itu menunjukkan jam 8.07 minit. hehehe..

Selepas mkn, tak sabar nak balik. Nak tengok ole-ole yang dibelikan khas untuk aku.

Hanya ada 2 jenis makanan iaitu yang pertama ondeh-ondeh (tak tahu nama sebenarnya tapi rasanya lebih kurang seperti onde-onde) dan satu lagi sarang madu yang berintikan walnut, kacang dan hazelnut.


onde-onde yang pelbagai warna.. berintikan air gula


madu yang dileraikan seperti benang dan akhirnya begitulah jadinya.. nyum2..sedappp

Selepas itu, dilah menunjukkan ole-ole yang dibelinya. ade brooch korea, key chain dan tali telefon. dilah suh pilih salah satu. aku pilih setiap satu daripadanya. hahahha.. upah amik, anto... hahaha.. Setelah selesai aku pilih, baru la aku tunjukkan pada mije dan suri.. heheh


key chain yang diletakkan pada kunci kereta dan penanda telefon.. comel kan.. :-)

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea