Pages

Thursday, February 26, 2009

me with myterious sms

Posted by Faridatul at 8:09 PM
2 minggu lepas

Dia : "Akum"

Aku : "Wassalam"

Dia : "Bleh x sy knl sepa ni"

Aku : " Yang ni plak sape.. Mana dapat no saya ni"

Dia : "Ooooo.. sy pn x tahu awak.. sy pelk no awak dlm hanset saya"

Aku : " Awak ni siapa?"

Dia : " Saya Nazri (bukan nama sebenar)"

Aku : "Ehh.. awak tinggal kat mana.. Kepong ke?"(Eh..kawan adik aku ke ni.. ada jugak dia guna no nazri tuh)

Dia : "X.. saya tinggal kat Johor. Awak plak tinggal dimana"

2 jam selepas itu




Dia : " Kalu x nk bgtau nama sudah.. apa saya peduli... saya tak kesah pun..arghhhhh"

Aku : (Apa bengong budak ni.. tetiba naik hangin plak.. budak2 ke apa ni.. sambil gelak2)


Hari ini



Dia : "A'kum"

Aku : "Wassalam "

Dia : "Sy mnta awk tlong dlete no sy.. tq"

Aku : "Ok. Tapi sebenarnya saya tak simpan pun no awk. Harap awk tak kecik hati" (sambil gelak2 besar..apa kejadah budak ni..sakit ke apa)

Dia : "Smll mattrs"

Akhirnya putus asa jugak dia ni.. byk lagi msg2 dia ni.. nak kata tak matang tp umur dh 25 tahun.. nak kata dh tua.. sms mengalahkan adik aku.. tak matang langsung...Adussss... penat tul..

4 comments:

xara said...

usia tidak semestinya melambangkan kematangan fikiran :)

Faridatul said...

huhuhuh... ya betul..

100% markah tuk suri..

Faridatul said...

huhuhuh... ya betul..

100% markah tuk suri..

dijah said...

hhaha..tergelak saye baca cite akak nie.. hehe..

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea