Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 12, 2012

Reunion di Tasik Empangan Putrajaya

Posted by Faridatul at 10:14 AM
Alhamdulillah menjadi juga reunion yang hanya dihadiri aku, k najah, k sofea dan kak che jah semalam. Semua dtg dengan membawa anak masing-masing. Cuti rabu sempena pertabalan agong ni cadanganya nk dihabiskan dengan menghadiri beberapa jemputan kenduri tapi apakan daya, perut ku masih memulas sepanjang hari.

Tapi petangnya aku gagahkan juga untuk menghadiri reunion tersebut. Lagipun ini pertama kali aku hendak ke tasik empangan putrajaya, nak tau juga lokasinya camne.. Agak menarik. Kalu wafiy dh besar leh la main rehlah kat sini.. Kalu nk rehlah ngan kawan2 terdekat sambil bawa baby pun ok jugak... hehehe



Gambar ber4, aku, kak najah, kak che jah dan kak sofea..

Tempat rehat yang disediakan di Tasik Empangan untuk beristirehat
Bergambar bersama 4 keluarga


Setelah solat asar, kami ber3 iaitu aku, kak che jah dan kak sofea mencari port untuk lepak. Akhirnya kami pilih tempat rehat yang berdepanan ngan taman permainan. Boleh la budak2 main sambil dipantau sambil kami sembang2... Kak najah lambat tiba sebab katanya pergi ke klinik dulu.. hehehe.. maklum la nak cek ngan doktor keadaan "orang baru"..

Setelah solat magrib di sana barula kami segera pulang. Aku terpaksa pulang awal kerna ni time wafiy masuk tidur. Itu pun dh meraung mengantuk... maklum la jam 6 pagi dh bangun... so mmg timetable dia jam 6 pagi bangun dan biasanya lepas amik dr taska, terus dimandikan, disusukan dan akan tidur dengan nyenyaknya sehingga pagi esok. Just dlm kul 10 mlm, 3 pagi dan 5 lbh tu dia bangun tuk nyusu...

So lepas ni boleh la buat reunion dengan lebih ramai yang hadiri dan yang pastinya boleh ajak kawan2 lain pula mengenali tasik empangan putrajaya ni :-)




Sempat bergambar ber3.. Ini la gambar pertama yang diambil yang ada gambar kami bertiga :-)


Abi menolak stroller wafiy.. ni otw nak g surau solat maghrib...

Kemudahan yang disediakan.. mempunyai cafe tuk makan2, surau, toilet...





Pemandangan jauh di kala malam menjelma.. very nice..













0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea