Pages

Wednesday, December 19, 2012

akhirnya dapat juga ketemu anak sedara dr tganu :-)

Posted by Faridatul at 11:39 PM
Ini adalah anak kepada kakak mije. dulu masa aku bujang sokmo ke tganu mesti singgah umah kakak mije ni.. jadi memang rapat dh ngan anak2 dia. tp masa tu ada mimi, deris dan amar pun masih kecil.. sekarang dah ada salsabila.... sama cam muka abang dia aje.. 

walaupun sudah lama tidak ketemu, deris masih mengingati namaku.. rindu kat depa sbb anak2 ni petah berckp dan pandai berbual mcm orang tua... terutama deris dan mimi... amar dan bella rasa mcm lebih kurang serupa jek... baru jumpa depa dh mesra denganku..

sepatutnya kakak mije balik pagi smlm (selasa 18hb dec) tp disebabkan diorng terlepas flight jam 7 pagi so terpaksa ambil flight lain esokkan hari mlm... so sempat la aku jumpa anak2 sedara ni..

bila bersama mereka.. rindu plak aku pada pantai indah permai tganu... rindu juga mkn ikan celup tepung dan makan2 di pantai kelulut... terasa terliur nk mkn kopok goreng dan kopok leko rebus... nyum2....

ini la salsabila... sebaya wafiy tapi dia lahir bulan 6... so kireya sebaya la :-)


 telatah amar dan salsabila bila aku nk ambil gambar mereka :-)

  
 ini la deris.. semangatnya.... petah nya sama mcm dulu :-)

dlm gmbr ni mimi sahaja yang takde... mimi ambil test nk masuk sekolah tahfiz sains.. hehehe




0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea