Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 18, 2012

Wafiy kesunyian setelah paksu dan nenek tiada

Posted by Faridatul at 2:01 PM
Semalam aku hantar MIL dan adik iparku ke rumah adik iparku sorang lagi di banting. Maklum la dh seminggu lebih MIL aku duk kat rumah ni. mulanya MIL aku nak balik rabu lepas, tapi memandangkan aku ajak g genting sekali, so tiket yang dia dh beli burn gitu aje la... dan minggu ni plak cadang nk ke perak ada kenduri sepupu MIL aku, tu yang balik dr genting kena stay lagi kat KL ni... mesti orang kg kata MIL aku lamanya berkampung di rumah anak2nya :-)

Sepanjang rabu hingga jumaat lepas, wafiy tinggal ngan nenek dan paksu aje.. tak g taska. Seronok betul dia bermain dan mengarah nenek bawa dia jalan-jalan. Hari pertama bila aku balik menangis juga nk ke aku tp masuk hari kedua dan seterusnya buat tak endah dah aku.. lagi best minta nenek dukung leh ngarah sana sini berbanding aku yang asyik marah aje.. hahaha..

tp semalam aku anto MIL aku g banting. Sebelum tu singgah taska anto wafiy dulu.. balik petangnya amik wafiy, dia mula mencari2 nenek dan paksu... sian dia... dah takde geng nak main kat rumah ni :-)

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea