Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 31, 2012

Sambutan awal besday mak

Posted by Faridatul at 11:22 PM
Semalam petang majlis akikah anak fadzli yang kedua, Nurul Azzahrah. Kami tiba lewat dalam jam 5. Maksud aku alang sekeluarga, mak dan abah dlm jam 4.30pm manakala  aku sekeluarga dan ateh dalam jam 5pm. ni sebab gara2 menunggu ateh yang ketinggalan komuter..

tak sangka adegan di rumah mak mertua fadzli, wafiy telah memuntahkan makanan yang di makan di seluruh tudung dan baju2 ku. dah la aku [akai jubat so nmpknya aku kirenya mambasahkan seluruh bajuku... seb baik jubah hitam so orang tak perasan jubahku basah kecuali diriku merasa sejuk dengan kebasahan itu.. huhuh



malamnya celebrate besday mak dan meraikan sekali besday zan, wafiy, kholil dan kholid... pizza domino 6 keping large aku beli ( 3 beli dan 3 dpt percuma hasil dr guna kad kawan cik dilah.. depa yang tolong orderkan dan aku hanya amik dan bayar masa nk amik pizza kat selayang)... 6 pizza large hanya rm113.30 aje.... best betul... rezeki...

so gambar di bawah adalah aktiviti dan aksi2 menarik sempena kepadatan dlm rumah mak... huhuh.. kalu yong balik sekali mesti bertambah meriah rumah dibuatnya... hehehe


















0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea