Pages

Friday, May 15, 2009

Kena marah ngan suri..

Posted by Faridatul at 2:38 PM
Hari ini suri masak lagi..

"Best2.. ni la suke bile time suri tak waras", jerit ku sambil menonton tv.

Ketika itu suri di dapur tengah membuang kulit udang..

"Bukan ta waras la kakkkk.. saya tengah jimat duit ni", Jerit suri dari dapur sambil mencarit epung untuk buat cokodok udang.

beberapa minit kemudian..

"Akak jahatt... samapi hati gosipkan saya kat blog akak", jerit suri lagi.

"Apa...", aku meminta 2-3 kali juga la suri mengulangi perkataan yang dijeritnya itu sebab aku tengah menonton tv. Maklum la kalu dah tonton tak leh lari pandanagn dan pendengaran dari tv. " Ala suri, bukannya ada sape2 baca blog akak pun"...

"Ye lah tu, camne pun tetap di internetkan juga"...

"Doa tu suri, yelah2 esok akak buang la"

... hehehe.. cam malas jek nk membuangnya. bio la... hahahah

7 comments:

kakchik said...

hahaha tentu suri marah pasal yg dalam tag tu

Faridatul said...

huhuhuu... ye pandai pun k chik

xara said...

(TT_TT) gosip dah sampai ke penang. uhu

Noor Hafizah said...

rilek lar suri... sekadar gosip. tp kalau jadi kenyataan, tak salahkan cik pari2.

Faridatul said...

hhahahahah.... betul tu..

sekadar gosip jek. tapi kalu menjadi apa salahnya.. nnt akak yang minta belanja plak.. huhu

xara said...

pastu akak sebarkan pada dijah pulak.hukhukhuk m(TT_TT)m

Faridatul said...

huhuhuhu...mana ade sebar..

dia yang baca sendiri blog akak la.. jangan salahkan daku..wawawawa

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea