Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 6, 2009

Batuk ku makin menjadi-jadi

Posted by Faridatul at 1:18 PM
Penyakit batuk ku kembali menyerang. Aduss.. Dah lama tak batuk. Tapi gara2 aku terlalu elergik ngan habus dan sepanjang aku duk di terengganu ni penuh ngan habuk, aku telah menempah batuk untuk diriku..

Dua minggu sudah, aku ditugaskan untuk menjaga exam di Kolej teknologi Bistari, setiu. Jaganya 3 hari jek iaitu Selasa hingga Khamis. Jadinya, konon nak meronggeng di sana aku apply 2 hari cuti, iaitu isnin dan jumaat.

Ku bawa kenalan2 ku yang sama2 cuti seminggu. Tak ke Terengganu aku panjangkan langkah ke kelantan.

Rasanya demam ni tak berlarutan kalu aku tak menangis.. Kelako nya, ntah mengapa emosi ku tak stabil, agaknya sebab berjauhan kot..huhuhu.. Aku mencipta pelbagai masalah. Tiap2 malam menagis.. Memang sengaja mencari nahas...Kenalanku yang tak pernah tengok aku nagis sebelum ini pelik dengan situasi itu..

Once dah start nagis, demam ku akan berlarutan sehingga la sekarang. Kan dah padan muka.. huhuhu..

Sedeynya kalu dulu aku batuk2 tak jadi masalah.. Tapi sekarang ni, sume takut ngan aku sbb takut h1n1.. eeee...Geramnya. Aku dh g cek doktor awal2 la..Tak de pun kena h1n1.. Kalu aku jadi diorng pun mungkin aku berjaga2.. Sbb batuk ku teruk.

Nasib baik adik aku dh suply ruicao ke rumah melalui pos. Moganya makan ruicao tersebut, batuk ku kembali pulih seperti sedia kala...

P/S--> Moral of the story- jgn terlalu cemburu..huhuhuh

3 comments:

Xara said...

cemburu sampai nangis? Hmm.. ni muskil nih..

Sori aa cik pari, jgn terasa pula dgn saya. Nanti saya belanja makan durian yang kat luar rumah tu ye.. :)

sis_aflah said...

sampai hati korang me'luar rumah'kan durian itu..
huhu

Faridatul said...

huhuhuhu... biarlah rahsia..hahahah

jemput2 makan.. akak bg korang mkn sumenya durian tu.. akak belanja korang ..sape nk mkn dipersilakan..

demi untuk tunjuk asih sayang akak pada korang.. korang mkn la sumenya.. tak perlu tinggalkan walaupun seulas untuk akak..huhuh

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea