Pages

Friday, November 19, 2010

Majlis anak abg dam belajo di Yaman

Posted by Faridatul at 10:15 AM
Semalam jam 7.30pm aku keluar dari rumah terus ke Puchong. Ingatkan majlis lepas Isyak sebab Isyak masuk jam 8.05pm jek skrg. Rupanya2 nya majlis bacaan yasin dan tahlil sempena arwah makwan dan pak wan sekali diadakan selepas magrib. Majlis ni diadakan sebab anak ketiga abang dam (namanya aku dah lupa..hehehe) akan pergi ke universiti di yaman untuk belajar disana serta majlis untuk husna yang nk amik spm minggu depan. Sampai di sana aku terus ke rumah. Tengok2 orang tak de.. rumah plak sunyi. Aik..silap tarikh ke? Rupa2nya majlis diadakan di surau taman puchong utama tersebut.

Antara saudara mara yang hadir di majlis kenduri tersebut


husna (calon spm minggu depan..hehehe), aku (mak ngah) dan kholilah
Tak berapa ramai saudara mara yang datang. Agkanya masing2 balik kampung. Maklum la ramai yang bercuti dari raya korban sehingga la ke ahad nanti. Aku dan suami juga yang keje hari ni. Tapi petang ni insyaAllah akan balik ke pahang. Kalu suamiku dapat balik awal, lepas keje terus balik ke pahang. Bukan apa, sepanjang minggu ni penat gile2 rasanya. Kalu balik seperti biasa, jam 2-3 pagi baru sampai di chini. Kalu balik sabtu pagi, ahad tu cadangnya nak balik awal, aku tak suke jem2 ni. Nanti apa lak kata mertuaku.. huhuhu.. dah la semenjak raya posa aritu tak balik2 pun kampung. heheheh... Hopefully dapat la balik pahang awal sket dr biasa. at least kalu ngantuk boleh la tido kejap mana2 hentian.

kak kijan, aku dan baby

anak ke-3 k kijan... hehehe.. cute boy
p/s : semoga husna mendapat yang terbaik tuk spm ni dan juga kholilah semoga mendapat anugerah dekan lagi tuk sem ni.. semoga result sem ni lebih baik dr sem lepas seperti yang diimpikan.. aminnn

0 comments:

Blogger templates

Fakulti ku tercinta

 

:: Telatah Wafiy dan Waiz :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea